Thursday, November 17, 2011

Dulu dan Kini..

assalamualaikum w.b.t....:)


- DULU SEBELUM COUPLE , TIME AWAK NAK USYA SAYA :)

 Awak selalu text saya pagi , petang ,


siang , malam . Nak kata 24 jam la..senang kan? hehe :) :


Kalau boleh hari hari nak jumpa


saya :) : Selalu tanya saya tengah buat apa ,

dah makan belum :) : Masa saya marah, awak

selalu buat saya ketawa sampai terlupa yang
saya tengah marah :)

indahnya rasa time tu..:)


 - BILA KITA DAH COUPLE ,
MAKIN LAMA MAKIN AWAK BERUBAH - : 

Satu

hari nak dapat text dari awak , memang

susah . Kadang-kadang rasa macam nak text

dengan patung je :( : Malam saya call , baru

berapa minit cakap , awak dah menguap

ngantuk , penat ? Tak pe , saya suruh awak

tidur :( : Nak jumpa , fuhhh payah sangat dah

kan ? Kadang-kadang otak saya fikir apa lha

yang awak buat sampai awak busy sangat :( :

Dah tak ada text tanya macam dulu dulu tu
lagi :( :



adios amigos..:)

2 comments: