Friday, November 11, 2011

The more i see u,the more I like u..^___^

assalamualaikum w.b.t..
*hati sedang berbunga gembira*
tetiba menggedik cam tu kan..hehe..seminggu dah berakhir cuti semester bg students matriks means ada lagi semnggu je utk kita bersenang lenang di rumah sebelum menjengah ke semester ke-2 kan..
1st sem done ! sekejapnyaa rasa..ok nie dah lari dari tajuk..hehe..
tak nak cita sal matriks dah..nie nak story sal buah hati pengarang jantung..jantung la sgt..hee

si kacak ! i love u..
the more i see u the more i like u..

KENAPA SAYA SUKA AWAK?
mesti awak xtahu kan..atau awak sengaja tak nak ambik tahu saya tak tau la kan..
KERANA awak seorang yg baik..
awak tak pernah buat saya marah..
malah awak selalu buat saya senang..
tak kira masa susah @ masa senang..
sebab tu saya suka awak..:)
tapi kadang-kadang saya selalu konkong awak kan..
mungkin saya tamak tapi saya nak awak je dlam hidup saya..

KENAPA SAYA SUKA AWAK?
kalau saya sedih awak mesti sedar..
tak tahu dr mana awak sedar tapi 
apa yg pasti pujukan awak mampu membuat saya tersenyum seterusnya melupakan kesedihan tu..
so,tak salah kan saya suka awak?

KENAPA SAYA SUKA AWAK?
kalau saya ada masalah awak lah orang pertama yg beri saya semangat..
kata-kata awak mampu buat hati saya girang dan bersemnagat..

KENAPA SAYA SUKA AWAK?
kalau saya sunyi awak sentiasa ada untuk menceriakan saya...
1 mesej awak mampu membuat saya senyum sepanjang hari..
bila dengar awak gelak awak ckap even through handphone rindu tu tetap mebuak-buak..
kalau kita tak jumpa awak cakap awak rindu..means kita saling memerlukan..
so,awak tau kan kenapa saya suka awak?:))


#SAYA SUKA AWAK SEBAB AWAK KAWAN SAYA SELAMANYA...
ok lah..tq readers.. 
* lagi semnggu cuti ye si kacak..hehe
adios amigos..:)

No comments:

Post a Comment