Saturday, November 5, 2011

Questions And Answers :)

assalamualaikum w.b.t..

Dari Melaka pergi ke Pahang       
Singgah di Johor beli barangan
Saya mengucap Selamat Datang   
Apa yang kurang dikeji jangan

* mngada lak nak brpantun-pantunkan..:))) 
suka hati lah..:P

nie ada laa 1st entry blog aku..klau korang semua nak tau sblm nie aku dah ada blog tp trpksa ddelete dsebabakan oleh oleh virus yg menggihap smpai orang xleh bukak..
sedih ! :( 

dalam abih aku mula greeting kita masuk isi lak..hee..actually tgh aku baru start buat blog nie balik ttba aku tgk roomte aku a.k.a Nur Fathihah bt Mohd Din nie tgh  on9..cepat2 laa aku menggedik bg link nie kat dia..yeyy!! 
dia jadi orang 1st tgk..:) 
bukan nak komen baik,1st ayat dah mengutuk pastu CAPSLOCK kan lagi..
MELAMPAU TOL..
*eh trcaplocks lak..hehe...
pastu dia suruh aku jawab soalan kat blog diaa..ntah mna la dia ciplak soalan tu pon xtaau..
ok,lets start to answer all the question...
roll down plisss..:Phehe


RULES OF THIS GAME...
  1. post this rules
  2. write 11 things about yourself
  3. answer the questions that the tagger have set for you
  4. create 11 new questions for the people you have tagged to answer
  5. choose bloggers to be tagged and link them on the post
  6. NO TAG BACK

  • nama diberi NurHidayah bt Zabidi
  • born on 3.8.1993..yeyyy!! anak merdeka..*ttbaa(tingting)
  • anak jati kedah...PULUN KEDAH PULUN..hehe
  • anak kepada Zabidi nsem n Noraini cantik..sb tu aku comey..ada kna mngena x? hahaha..:P..tu tpu..
  • cat lover- begitu lover smpai nampak pon bole lari-lari merata..*malunyaaa*
  • ada si kacak..
  • student KMPP..
  • ada seorang kawan baik yg suka merajuk..
  • ada 10 jari tgn + 10 jari kaki..
  • ada dua lubang hidung
  • at last,ada handphone c3 yg femes..haha
siap 1 tugasan..nie lebih susah dr soalan PSPM nie..ok kita move to 2nd soalan eh..
roll down ag pliss...hehe

SOALAN PSPM M/S 2..
  1. ape name penoh korg??
  2. korg kat mane sekarang nie?
  3. penah kapel tak???(jawab:YA atau TIDAK)..kalu penah bape kali??*soklan seorang wartawan..heheh
  4. cmne korg bole terjebak ngan dunie blogger??
  5. ape yg korg bole describe tentang aku???*mse utk mengutuk..aku bg chance nie!
  6. ape mende paling jahat@nakal yang penah korg buat???
  7. kenape rupe korg mcm tu skrg nie???*bajet cm aku nmpk je korg nie tgh serabai..hahah
  8. korg suke swimming@main air tak??
  9. kasut@pape yg dipakai di kaki yg paling lame korg gune bertahan bape lame???
  10. rupe henset korg acane???tunjuk siket gambar!!*aku da xde idea nk tanye ape sbnrnye ni=,=""
  11. aku just nk ucapkan thanx je sbb jwb soklan aku..korg terima tak???*soklan laa jugak uh en...heheheh
ANSWERS
  1. Nurhidayah Bt Zabidi.
  2. home sweet home <3.
  3. amboii soalan...err~ penah..
  4. Alkisahnyaa berbunyi begini..aku berblogger nie sejak dr tahun lepas..ttba gedik jee nak buat blog sebab blog org cantik..bila tekan right clik dia kuaq nie * cara mengatasi jerawat sila google sendiri na?* mcm bes je kan..hehehe..sorrry la sapa yg aku terkutuk tu..:)))
  5. Ratu super on9..baik x aku x kutuk2 banyak..nnt fail pspm takut..;(( jhat gila ayat ang..:P
  6. dating pastu kantoi..hahah
  7. penat menaip soalan yg lebih susah dari pspm..*kerut2 dahi dah nie..haha
  8. kalau aku swimming nnt takut tak timbul2 je kan..so baik  xyah swimming.conclusinyaa nak bgtau x suka swimming je..hehe
  9. stoking..lupaa buang masa nak tido pastu kaki jd kurus..eh kecut ! :P
  10. i ada c3..awwaww..hahaha
  11. terima kasih many2 sebab suruh aku jawab solan nie eh..:))
soalan plak? 
ok ujian personaliti bermulaa!
  1. pandai masak ke x?
  2. suka makan apa?
  3. perkara yg memalukan penah korang buat?
  4. describe about L>O>V>E
  5. ciri-ciri calon suami/ isteri yg korang nak..
  6. aku bg diskaun soaln ,so 5 soalan je yg perlu korang jawab..hehe
nak tag si comot dan si bsuk semua nie..
ok lah nnt kita jumpa lagi eh..
adios amigos! :))



4 comments: