Wednesday, November 9, 2011

BIOLOGY work..

assalamualaikum w.b.t...
hai hai haaai malaysia..anda bersama dj hidayah yeahhh!!
*mak ai..gedik dah..ok2..hari nie nak belagak aku da siap asggmnt bio..
actually sempena cuti yg hanya dua dan berbaki ag seminggu nie mind map utk biology haruslah disapkan..bukan 1 mind map tau tp 5 mind ..besnyaa rasa cuti ada keja2 nie kan..bilaaa la nak siap nie..
alhamdulillah berkat kerja keras semalam aku mampu menyiapkan 3 mindmap..
mind map nie sal BIODIVERSITY..
terbahagi pulak kepada 5 kingdom..dalam kingdom tu plak byk pulak anak2 dia..di antara rela dan terpaksa kena la jugak siapkan..
aku da siap MONERA,PROTISTA N PLANTAE tau..:)))
*senyum bangga..haha
dua lagi tu esok nak balik hari nie baru buat bole x?
kemalasan mula melanda..huwaaaa!!  


tengok !! aku guna angry bird punya pen sebab tu semangat..sapa nak semngat mcm aku cepat g beli pen tu..hehe..disebabkan pen nie jugak la mind map aku jd mcm budak tadika punya mind map..+,+"""


nie la hasilnyaaa..heheh..

tadaaaaaaaaa....cantik dak? haha..aku pon antara faham dgn x tajuk nie,,asalkan siap..huhu

angry bird ag!! hee..nie adik aku pnyaa..xyah nak belagak sgt la kan..haha..
tq my gembok!! :) <3 u sgt..

ok lah..nak sambung buat lagi dua mind map..hopeflly siap..
sekian...
adios amigos semua..:))






2 comments: