Tuesday, November 8, 2011

u are my sunshine..:)

assalamualaikum w.b.t..
selamat tgh malam..*ada ke? bantai jela..hee
suma sihat? kalau sihat alhamdulillah,kalau x meh nurse nie nak rawatkan..hehe
entry nie aku nak introduce bala-bala tentera yg byk tolong aku untuk terus berada kat KMPP nie..
terima kasih daun keladi..diorg nie jugak adlah kawan baik aku kat kmpp nie..

1st sekali kita berkenalan dgn si kacak nie..:))

 nama penuh dia ialah Muhammad Zulhilmi b. Mahadi..
kalau korang semua nak tau nie la KP(ketua praktikum) dlm class aku..
dari selangor..dia kata dia bangga jd anak jati slngor..eleh!:P 
dulu kami x rapat pon then bila dia jd KP bru kami rapat..bess kawan dgn dia sbb dia bukan la seorang yg kdekut ilmu..aku puji byk2 nie nnt belnja tau..:))
teman borak,teman makan,teman msg,teman kalau sedih,teman kalau ada masalah..
teman yg baik! :)

nie plak kawan baik aku yg paling comey..tgk tu..comey kan? nama penuh dia NurAmira Bt Rasdi..tp klau kat sni kami pggil dia 'mek'..dia laa org yg bole wat kami semua senyum hari2..klau xda dia mst suram je clas..paling bising,kuat gelak,suka wat lawak,blur slalu..hehe..tp comey macam baby..
kalau pasal makn dia la no 1..abih semua makan aku dalam local..tak kira apa yg aku bawak bg je suma nak..xpelaa bole jugak hbiskan kalau x mg semua tu dibwa balik..:) walaupon mcm tu dia sgtlah tak berkira sbb tu slalu dibuli..oppss! hehe..
kalau dah pggil mek tu mst kita semua tau kan? mek nie dari kelantan..kalau dengar dia cakap perrggghh bes sgt..masa 1st2 dulu aku x pham sepatah pon dia cakap..dah ar cepat,guna bahasa kelantan dia lak tu..aku senyum2 mcm kerang bsuk jela..tp sekarang alhamdulillah da bole adpt sbb kat sini rmai budak2 klntan..


si cantik manis nie lak namanya Suhaibah Bt Jusoh..
she also from kelantan..see semua kawan2 aku kat sini orang kelantan..
su nie la kawan yg paling dekat dgn aku..means dekat bilik..xsmpai semnit da smpai bilik dia..so slalu la aku melawat bilik dia kalau boring2 or klau nak bergosip..:))
apa ag nak cita sal su nie eh?? dia nie ok je..baik..tapi garang..sekali tengok org masa marah bole luruh jantung..*hperbolanyaa..heheh


si jejaka nie lak namanyaa Muhammad Hafizul B ???..huwaaa,aku xtau nama bapak ang..hahah..soryyy!!! n sory again sbb curi gambaq nie dekat fb pastu edit jd milik aku lak..haha..slalu orang pggil dia nie pjoe je..also from kelantan..dia nie tua setahun dari kami..kira 'abg' la kepada kami..
tp x macam abg pon..:P:P mcm budak2 je..hehe..oppss!
kalau semua nak tau dia pandai biology n dia jugak adalah fasilitator aku dlm group biomate..dlm group tu aku ada abg2 yg baaaik sgt..err~ pjoe sorg je baik pon..yg lain buli je lebih..:((
pjoe! aku nak dapat bio A sbb nak suruh ang belanjaa..nak makan kfc dinner plate tomyam! haha..insyaallah..:)


#SAHABAT ADALAH ANUGERAH YG INDAH.MUNGKIN SESEORANG BOLEH HIDUP TANPA KEKASIH TETAPI JARANG ORANG BISA HIDUP TANPA SAHABAT#
 semoga persahabatan kita kekal selamanya..n wish our dream come true..together we reach the star..
LOVE U ALL..:)

ok lah setakat nie jeee..nanti kita sambung eh..
adis amigos..:)




1 comment: